Verslas, ekonomika

Prekių sąrašas Išdėstymas
Eiliškumas:
Rodyti:

Knygoje analizuojama, kaip veiksmingai sąveikauti ir bendradarbiauti organizacijose, kaip dar­bo komandose išmintingai naudoti unikalius kiekvieno žmogaus gebėj...

Tai adaptuotas Filipo Kotlerio (Philip Kotler) ir Kevino Leino Kelerio (Kevin Lane Keller) knygos „Marketingo valdymas“ („Marketing Management, 12th editon“) le...

Šioje knygoje apžvelgiamos ir analizuojamos įvairios lyderystės teorijos, ypatingą dėmesį atkreipiant į tai, kaip jas galima taikyti organizacijose. Knyga padės...

Ši knyga skirta studentams ir kitiems skaitytojams, norintiems susipažinti su pagrindinėmis ryšių su visuomene sąvokomis, pasirengti etiškai šios srities veikla...

„Rinkodaros principai“- pirmasis originalus į lietuvių kalbą išverstas rinkodaros vadovėlis. Vienas jo autorių - Philipas Kotleris - bene garsiausias rinkodaros...

Knygoje pateikiamas trijų lygių organizacinės elgsenos analizės modelis: individas, grupė, sistema. Nagrinėjami aktualūs globalizacijos, darbo jėgos įvairovės i...