Verslas, ekonomika

Prekių sąrašas Išdėstymas
Eiliškumas:
Rodyti:

Knygoje analizuojama, kaip veiksmingai sąveikauti ir bendradarbiauti organizacijose, kaip dar­bo komandose išmintingai naudoti unikalius kiekvieno žmogaus gebėj...

Monografijoje, remiantis daugelio mokslinių darbų analize, asmeniniais autorių tyrimais ir patirtimi, teigiama, kad nepaisant skirtingų autorių teorinių požiūri...

Metodinė mokomoji knyga skirta aukštųjų mokyklų studentams, verslo ir valstybinių institucijų vadovams (darbuotojams), kuriems rūpi tinkamai nukreipti darbuotoj...

Šioje knygoje apžvelgiamos ir analizuojamos įvairios lyderystės teorijos, ypatingą dėmesį atkreipiant į tai, kaip jas galima taikyti organizacijose. Knyga padės...

Ši knyga skirta studentams ir kitiems skaitytojams, norintiems susipažinti su pagrindinėmis ryšių su visuomene sąvokomis, pasirengti etiškai šios srities veikla...

„Rinkodaros principai“- pirmasis originalus į lietuvių kalbą išverstas rinkodaros vadovėlis. Vienas jo autorių - Philipas Kotleris - bene garsiausias rinkodaros...

Knygoje pateikiamas trijų lygių organizacinės elgsenos analizės modelis: individas, grupė, sistema. Nagrinėjami aktualūs globalizacijos, darbo jėgos įvairovės i...