Verslas, ekonomika

Prekių sąrašas Išdėstymas
Eiliškumas:
Rodyti:

Knygoje analizuojama, kaip veiksmingai sąveikauti ir bendradarbiauti organizacijose, kaip dar­bo komandose išmintingai naudoti unikalius kiekvieno žmogaus gebėj...

Leidinys skirtas tiems, kurie studijuoja vadybą, rinkodarą, elektroninio ir tarptautinio verslo integracijos į pasaulinę ir Europos Sąjungos rinką ypatumus, bes...

Šioje knygoje apžvelgiamos ir analizuojamos įvairios lyderystės teorijos, ypatingą dėmesį atkreipiant į tai, kaip jas galima taikyti organizacijose. Knyga padės...

Leidinyje analizuojamos smulkaus ir vidutinio verslo (SVV) formavimosi sąlygos, nagrinėjama Lietuvos verslo įstatyminė norminė bazė, verslo klasifikavimo formos...

Ši knyga skirta studentams ir kitiems skaitytojams, norintiems susipažinti su pagrindinėmis ryšių su visuomene sąvokomis, pasirengti etiškai šios srities veikla...

„Rinkodaros principai“- pirmasis originalus į lietuvių kalbą išverstas rinkodaros vadovėlis. Vienas jo autorių - Philipas Kotleris - bene garsiausias rinkodaros...

Knygoje pateikiamas trijų lygių organizacinės elgsenos analizės modelis: individas, grupė, sistema. Nagrinėjami aktualūs globalizacijos, darbo jėgos įvairovės i...

Tai tradicine teorija paremta išsami studija, iliustruota originaliais meno vadybos ir šiuolaikinės kultūros pavyzdžiais. Knyga aktuali tiek kūrėjams, kurie ima...