Ši knyga skirta studentams ir kitiems skaitytojams, norintiems susipažinti su pagrindinėmis ryšių su visuomene sąvokomis, pasirengti etiškai šios srities veikla...
„Rinkodaros principai“- pirmasis originalus į lietuvių kalbą išverstas rinkodaros vadovėlis. Vienas jo autorių - Philipas Kotleris - bene garsiausias rinkodaros...
Knygoje pateikiamas trijų lygių organizacinės elgsenos analizės modelis: individas, grupė, sistema. Nagrinėjami aktualūs globalizacijos, darbo jėgos įvairovės i...
„Ekonomikos terminų žodynas“ skirtas visiems, norintiems žinoti. Kuo daugiau žmogus išmano, tuo sunkiau jį valdyti. Žinojimas išlaisvina. Laisvė praturtina. Žod...
Ar norite vadovėlio, pateikiančio apibendrintą požiūrį į makroekonomiką?Olivier Blanchard’as pateikia vieną bendrą modelį ir padeda studentams pamatyti platų ma...
Knygoje analizuojama, kaip veiksmingai sąveikauti ir bendradarbiauti organizacijose, kaip darbo komandose išmintingai naudoti unikalius kiekvieno žmogaus gebėj...
Vienas žymiausių JAV verslininkų dr. Napoleonas Hilas knygoje pateikia gyvenimo patvirtintas sėkmės formules. Autorius pabrėžia, kad sėkmė nėra lemtis, o tiksli...
Šioje knygoje apžvelgiamos ir analizuojamos įvairios lyderystės teorijos, ypatingą dėmesį atkreipiant į tai, kaip jas galima taikyti organizacijose. Knyga padės...
Ši knyga - tai nepaprasta kelionė. Būkite pasirengę kvatotis, mokytis, semtis įkvėpimo ir tapti lyderiais. Autorius pasakoja apie savo drąsius ir novatoriškus m...