Taisyklingai tariu R-R (serija „Garsų mokymas“)

Prekės ženklas: VR77

Prekės kodas: 9786099517001

Pardavėjas: ManoKnyga.lt

Kaina: 18.92

Ši knygutė yra iš serijos „Garsų mokymas“. Ji skirta ikimokyklinio ir jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikams, turintiems R garso tarimo trūkumų. Garso R netaisyklingas tarimas vadinamas rotacizmu, o garso R keitimas kitais garsais - pararotacizmu. Lyginant su kitais lietuvių kalbos garsais, garso R artikuliacija pati sudėtingiausia, todėl šio garso tarimo trūkumai dažni ir jis išmokstamas vėliausiai (5-6 metų). Netaisyklingai tariami garsai daro neigiamą įtaką ne tik kalbos, bet ir visai vaiko raidai: sulėtėja pažinimo galimybės, sutrinka tarpasmeniniai santykiai su kitais vaikais, atsiranda psichologinės problemos: vaikas pradeda vengti bendrauti ir kalbėti, nes bijo būti nesuprastas ar išjuoktas. Taisyklingai tarti garsus tampa labai svarbu mokykloje. Tarimo sutrikimai trukdo išmokti taisyklingai rašyti ir skaityti - vaikas patiria mokymosi sunkumų. Logopedinio darbo sėkmė labai priklauso nuo to, ar laiku buvo pastebėti ir pradėti koreguoti tarimo sutrikimai. Todėl svarbu išmokyti vaiką taisyklingai tarti garsus dar iki mokyklos. Leidinyje kalbinė medžiaga parinkta taip, kad ne tik padėtų įtvirtinti naują garsą kalboje, bet ir turtintų vaiko žodyną, plėtotų rišlią kalbą, formuotų gramatinį kalbos taisyklingumą, lavintų atmintį, mąstymą, vaizduotę. Knygutėje siūlomos įvairios užduotys, klausimai paspartins jau išmokto garso įtvirtinimą žodžiuose, sakiniuose, rišliuose tekstukuose. Spalvingos iliustracijos, linksmi eilėraštukai, sudomins vaikus ir padės juos įtraukti į kalbinę veiklą. Leidinyje gausu įvairios kalbinės medžiagos, kuri padės vaikams greičiau įtvirtinti išmoktus garsus žodžiuose, sakiniuose, eilėraščiuose, praturtins jų žodyną, mokys rišliai, sklandžiai kalbėti. Knygutė pravers ir logopedams, ikimokyklinių ugdymo įstaigų bei pradinių klasių pedagogams. Naudinga ji bus ir tėvams, papildomai dirbant su vaikais namuose. Galima neapsiriboti siūloma medžiaga ir pritaikyti ją kūrybiškai, atsižvelgiant į kiekvieno vaiko poreikius ir kalbines galimybes.