Patikimas patarėjas. Kaip išlaikyti klientus ir daryti įtaką žmonėms.

Prekės ženklas: Metodika

Prekės kodas: 9786094440779

Pardavėjas: ManoKnyga.lt

Kaina: 34.35

Šių dienų sparčiai besivystančioje tinklinėje ekonomikoje profesionalai turi dirbti sunkiau nei kada nors anksčiau, kad palaikytų ir pagerintų savo verslo įgūdžius ir žinias. Bet, pasak pripažintų patarėjų Deivido Maisterio, Čarlzo Grino ir Roberto Galfordo, vien jūsų srities techninio meistriškumo neužtenka. Plėtojant sėkmingus patarėjo ir kliento santykius svarbiausia – sukurti pasitikėjimą. Maisteris, Grinas ir Galfordas papildo mūsiškį pasitikėjimo supratimą; kartu jų knyga labai praktiška. Jie tiksliai ir aiškiai aprašo žingsnius, kuriuos turite žengti, norėdami sukurti pasitikėjimu grįstus santykius.Deividas H. Maisteris yra pasaulyje plačiai pripažintas profesionalų paslaugų įmonių vadybos autoritetas. Beveik du dešimtmečius jis konsultavo įvairių profesijų įmones, apimdamas visas strategines ir valdymo problemas.Čarlis H. Grinas moko vadovus ir konsultuoja verslo strategijos profesionalų paslaugų srityje klausimais. Dabar jo darbas labiausiai orientuotas į pasitikėjimu pagrįstų santykių kūrimą organizacijose ir į profesionalų paslaugų įmonių vadybą.Robertas M. Galfordas daug  metų dėstė vadovų mokymo programas Kolumbijos universiteto absolventų verslo mokykloje ir Šiaurės vakarų universiteto Kelloggo absolventų vadybos mokykloje, be to, konsultavo profesionalų paslaugų įmones, technologijų bendroves ir finansų įstaigas.