Audito sistema: raida ir problemos
Prekės ženklas: Vilniaus universiteto leidykla
Prekės kodas: 9789955330547
Pardavėjas: ManoKnyga.lt
Kaina: 3.27 €
Tai knyga apie vadovavimą, lyderystę. Ji apie tai, kaip galima panaudoti pasakojimo kerus vesti žmonėms iš ten, kur jie dabar yra, ir kaip susidoroti su svarbia...
Prekių ženklai ir jų kūrimas
Knygoje pristatoma prekių ženklų samprata ir jų finansinė bei socialinė svarba, analizuojami svarbiausi pasaulio prekių ženklai ir jų valdymo patirtys, nagrinėj...
Facebook efektas
Tinkamo žmogaus rankose kompiuteris gali pakeisti pasaulio istoriją...Atsiradusi 2003 m. Harvardo universiteto bendrabučio kambarėlyje, Facebook svetainė per se...
Šiemet minime atkurtos Lietuvos valstybės dvidešimtmetį. Panašų ar kiek trumpesnį gyvavimo laiką skaičiuoja ir dauguma šalies verslo įmonių. Nedaugelio jų istor...
Įprastos rinkodaros pabaiga
Šių dienų rinkodara yra mirusi. Bent jau taip skelbia „Aja-kola“ Sergio Zymanas – buvęs „The Coca-Cola Company“ rinkodaros vadovas ir vienas garsiausių šios sri...
Oratorystės menas
Žmonės oratorystės mokosi daugiau kaip 2500 metų. Viešo kalbėjimo įgūdžiai išlaisvina ir sustiprina, yra nepaprastai galinga priemonė įkvėpti, įtikinti ir valdy...
Rinka ir moralė
Rinktinėje „Rinka ir morale” yra aptariamas rinkos ir moralės santykis, verslininko vaidmuo visuomenėje, pateikiamas rinkos vertinimas krikščionybės požiūriu. K...
Nedirbk
Sėkmingai milijoninės apyvartos verslą visame pasaulyje plėtojančios firmos „galvos“ dalijasi žemiškais patarimais, kuriuos patys atrado ir patikrino dirbdami,...
Marketingo tyrimai
Mokomojoje knygoje išdėstyta teorinė medžiaga apie marketingo ir rinkos tyrimus, jų metodologiją, atlikimo techniką, o lygiagrečiai su ja – klausimai diskusijom...
Verslumas
Mokymosi priemonė „Verslumas“ parengta pagal smulkiojo verslo organizatoriaus rengimo standartus, smulkaus ir vidutinio verslo plėtros programą bei kt. dokume...
Verslo ekonomika
Kiekvienas verslo įmonėje ketinantis dirbti vadybininkas turi būti platesnio profilio specialistas, jo veikla bus sėkminga tik tada, kai jis turės pakankamai e...
Pirmojoje šio darbo dalyje aptarta maitinimo įmonių klasifikavimo esmė, dabartinė situacija ir klasifikavimo būtinumas. Antroje knygos dalyje analizuojama pasla...
Autorius atlikdamas aukštųjų mokyklų studentų apklausas, vadovaudamas tyrimams ir studentų baigiamiesiems darbams, analizuodamas Lietuvos vadybos praktikoje ner...
Lietuvos turizmo ištekliai
Tai mokomoji knyga, skirta dieninio ir neakivaizdinio skyrių studentams, studijuojantiems turizmo ir viešbučių administravimo specialybę. Knygoje konspektyviai...
Turizmo marketingas
Vadovėlis skiriamas aukštųjų, aukštesniųjų mokyklų studentams, dėstytojams, turizmo įmonių vadovams ir darbuotojams bei visiems besidomintiems turizmo marketing...
Tarptautinis marketingas
Knyga „Tarptautinis marketingas” yra skirta nuolatinių ir ištęstinių studijų aukštųjų mokyklų studentams, studijuojantiems verslo ekonomikos, vadybos studijų pr...